Sunday, October 7, 2007

E-A-T

I just had chicken alfredo for lunch at Miri's I-forgot-wat's-the-name restaurant. The ambience was great, taste was fantastic...

BUT still...

I miss this bowl of kueh chap from Kuching kopitiam.

And not to forget this...

Can I have one, please? :(

2 comments:

Anonymous said...

hey hey...ken...i am da 1st person to drop u a comment!! wakaka...anyways, the food u taken very delicious neh,,,very hungry now..

bee said...

第2位~~~偷偷藏住你的blog的咯
今天才放出來
寫了不放出來你要人家怎樣看
一下子這樣多你要人家怎樣看
又英文又華文你要人家怎樣看
你講你現在到底要人家怎樣看
如果不知道到底要人家怎樣看
就去問老蔣到底要人家怎樣看
她會和你講到底要人家怎樣看
你最後一個還留美食的
你現在是要勾引我是麽?
我告訴你 我是沒有這樣容易被勾引滴
我是很正直滴 我是很專情滴
我是很有定力滴
你沒有機會了捏
下次我才過去kuching找你吃這些東西捏。。。lipone應該會一起來的咯